درباره وبلاگ


از اینکه لحظاتی در کنار شما هستم خرسندم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

داستان روزانه

پيوندها
  • ایا می دانید
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس fotros7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 9165
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


دوستانه




تصاویری از فروشگاه فروش گوشت انسان +۱۸

یکی از روزنامه های انگلیسی از افتتاح فروشگاه فروش گوشت انسان در پایتخت انگلستان، لندن خبر داد که به عنوان قصابی گوشت انسان در نوع خود در تمام جهان، اولین به شمار می رود.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، این قصابی از سوی ناشر بازی های کامپیوتری معروف «رزیدنت اویل» حمایت می شود که طرح قصابی نیز از قسمت هایی از داستان این بازی گرفته شده است.

قصابی انگلیسی کار خود را در روزهای ۲۸ و ۲۹ سپتامبر گذشته در مشهورترین بازار گوشت لندن آغاز کرد و موادی از قبیل «سوسیس انسان با چاشنی لیمو» و «استیک بشری» و مانند آن ارایه داد.

41 500x332 تصاویری از فروشگاه فروش گوشت انسان +18 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 20:3 ::  نويسنده : محمد نفری

هشدار ! Galaxy SIII مشکل امنیتی دارد

s3 1 300x211 هشدار ! Galaxy SIII مشکل امنیتی دارد

شرکت سامسونگ اعلام کرد که صاحبان دستگاه‌های سامسونگ مدل Galaxy S3 می‌توانند برای برطرف شدن رخنه امنیتی، به روزرسانی over-the-air را دانلود کنند.
صاحبان گوشی‌های سامسونگ مدل Galaxy S3 می‌توانند برای برطرف شدن رخنه امنیتی، به روزرسانی over-the-air را بر روی گوشی های خود اعمال کنند.

اخیرا سامسونگ اعلام کرده است که کاربران می توانند این به روزرسانی امینتی را نصب کنند تا گوشی‌های آن ها در برابر رخنه امنیتی موجود محافظت شود. این رخنه به مهاجمان اجازه می دهد تا از راه دور تمامی اطلاعات خصوصی افراد را از روی گوشی‌های آنها حذف کنند.

هفته گذشته محقق امنیتی، Ravi Borgaonkar در یک کنفرانس امنیتی در آرژانتین این رخنه را کشف کرد. این نقض در واسط TouchWiz UI سامسونگ به همراه کدهای USSD (داده های سرویس تکمیلی بدون ساختار) قرار دارد و دستوراتی را بر روی صفحه کلید گوشی اجرا می کند.

بر اساس اعلام سایت مرکز ماهر، این محقق نشان داد که چگونه این نقض می تواند بر روی گوشی سامسونگ مدل Galaxy S3 از طریق یک کد تعبیه شده در یک لینک وب، کد QR، اتصال NFC یا SMSمورد سوء استفاده قرار بگیرد و بدون هشدار به مالک گوشی یا درخواست مجوز اطلاعات دستگاه را پاک کرده و دستگاه را به تنظیمات اولیه کارخانه برگرداند.

شرکت سامسونگ روش چگونه برطرف کردن این رخنه را بیان نکرد اما به کاربران اطمینان داد که این مساله در حال حاضر برطرف شده است. جالب توجه است که Borgaonkar گفته است: این حمله تنها بر روی گوشی های سامسونگ قابل استفاده است.



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : محمد نفری

 


موسی مندلسون پدر بزرگ آهنگساز شهیر آلمانی، انسانی زشت و عجیب الخلقه بود. قدّی بسیار کوتاه و قوزی بد شکل بر پشت داشت. موسی روزی در هامبورگ با تاجری آشنا شد که دختری بسیار زیبا و دوست داشتنی به نام فرمتژه داشت. موسی در کمال ناامیدی، عاشق آن دختر شد، ولی فرمتژه از ظاهر و هیکل از شکل افتاده او منزجر بود.
زمانی که قرار شد موسی به شهر خود بازگردد، آخرین شجاعتش را به کار گرفت تا به اتاق دختر برود و از آخرین فرصت برای گفتگو با او استفاده کند. دختر حقیقتاً از زیبایی به فرشته ها شباهت داشت، ولی ابداً به او نگاه نکرد و قلب موسی از اندوه به درد آمد. موسی پس از آن که تلاش فراوان کرد تا صحبت کند، با شرمساری پرسید :



- آیا می دانید که عقد ازدواج انسانها در آسمان بسته می شود؟
دختر در حالی که هنوز به کف اتاق نگاه می کرد گفت :
- بله، شما چه عقیده ای دارید؟
- من معتقدم که خداوند در لحظه تولد هر پسری مقرر می کند که او با کدام دختر ازدواج کند. هنگامی که من به دنیا آمدم، عروس آینده ام را به من نشان دادند و خداوند به من گفت: «همسر تو گوژپشت خواهد بود»
درست همان جا و همان موقع من از ته دل فریاد برآوردم و گفتم:
«اوه خداوندا! گوژپشت بودن برای یک زن فاجعه است. لطفاً آن قوز را به من بده و هر چی زیبایی است به او عطا کن»
فرمتژه سرش را بلند کرد و خیره به او نگریست و از تصور چنین واقعه ای بر خود لرزید.
او سال های سال همسر فداکار موسی مندلسون بود.
نتیجه اخلاقی:
راست است که دخترها از گوش خام می شوند و پسر ها از چشم اززمان تولد تا مرگ تمام نقطه گذاریها دست ماس



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 10:40 ::  نويسنده : محمد نفری

خبرگزاری فارس: گزارش میدانی فارس از صف چند صد متری برای تهیه برنج هندی در مصلی تهران حکایت دارد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با افزایش قیمت برنج داخلی بین 5500 تا 7000 تومان در شهر تهران و همچنین افزایش قیمت برنج*های وارداتی به دلیل نوسان نرخ ارز باعث شده، تا مردم از عرضه برنج هندی به قیمت کیلوگرمی 3850 تومان استقبال کنند.
بنابر این گزارش پیش*تر هم دلیل ازدحام مردم در نمایشگاه مصلی، عدم عرضه برنج در سایر نمایشگاههای بهاره اعلام شده بود. 
یدالله صادقی در این خصوص به فارس گفت: برنامه*ای داریم تا در فروشگاههای زنجیره*ای و تعاونی*های مصرف کارگری و کارمندی هم برنج هندی توزیع شود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : محمد نفری

 



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 10:24 ::  نويسنده : محمد نفری

 

 



یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 9:45 ::  نويسنده : محمد نفری

 

عجیب ترین گربه جهان با 3 چشم و 2 دهان

عجیب ترین گربه جهان با 3 چشم و 2 دهان

فرانک نام گربه ای است که 2 صورت و 3 چشم و 2 دهان دارد

به گزارش ایران گراند 2سال پیش زمانی که کاترین این گربه را پیدا کرد تنها 1 چشم او سالم بود و 2 چشم دیگر بعد از عملی جراحی که توسط محققین دانشگاه ماساچست انجام شد بینایی خود را به دست آورد لازم به ذکر است این گربه تنها با یک دهان غدا میخورد و دهان دیگر او حرکت نمیکند

عجیب ترین گربه جهان با 3 چشم و 2 دهان

عجیب ترین گربه جهان با 3 چشم و 2 دهان

 



شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 17:59 ::  نويسنده : محمد نفری

 

عجیب‌ترین نشانه هایی که مشخص می کنند هوش بالایی دارید!!

هوش یک قابلیت است که خدا به هر اندازه ای در افراد قرار داده است و البته این میزان یکسان نیست و ممکن است برخی از این نعمت الهی بیشتر برخوردار باشند. افراد باهوش در جایگاه خاصی در میان مردم هستند و همیشه مورد احترام قرار می گیرند و غالبا افراد موفقی در زندگی هستند. دانشمندان تا به حال افراد باهوشی را مورد بررسی قرار داده اند که در میان به یکسری نکات خاص دست پیدا کرده اند که در این افراد باهوش یکسان است....

 



ادامه مطلب ...


شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : محمد نفری
 

جاوا اسكریپت

ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار وبلاگ